سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

شاید شما هم در جمع دوستان خود کسانی را داشته باشید که علاقه وافری به هنر دارند و در زندگی روزمره خود از محصولات هنری متعددی استفاده می کنند.



اگر قصد دارید برای آن دسته از دوستان خود که علاقمند به محصولات هنری هستند، هدیه ای زیبا و ارزنده تهیه نمائید و دچار تردید می باشید که چه چیزی بخرید با ما همراه باشید.




یکی از صنایع دستی زیبا و ارزنده که به دست هنرمندان اصفهانی تولید می شواد محصولات فیروزه کوبی می باشد که از تلفیق سنگ فیروزه در کنار زیر ساخت های مسی ساخته می شود.




این هنر زیبا بر روی محصولات متنوعی از جمله گلدان فیروزه کوبی، قندان فیروزه کوبی و همچنین انواع زیورآلات فیروزه کوبی مورد استفاده قرار می گیرد.




اگر به دنبال هدیه ارزنده برای هنر دوستان می باشید پیشنهاد ما به شما، خرید ظروف فیروزه کوبی می باشد که رنگ زیبای فیروزه در کنار مس، زیبایی خیره کننده ای این محصولات می دهد.




با توجه به خواص بیشمار سنگ فیروزه، استفاده از این سنگ در محصولات هنری را محبوب تر کرده است و شاید یکی از دلایل استفاده از زیور آلات فیروزه کوبی خواص بیمشاره این سنگ می باشد.




اگر به دنبال تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب و ماندگار برای سازمان و شرکت خود می باشید، هدیه تبلیغاتی فیروزه کوبی اصفهان می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد که موجب جاودانگی هویت برند شما می شود.

 



برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 29000  تومان

خرید



این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است