سبد خرید شما
  • هیچ محصولی برای نمایش وجود ندارد

یکی از بهترین و زیبا ترین محصولات دستی که در بازار امروز حال حاضر موجورد است می توان از میناکاری نام برد. میناکاری جزو صنایع دستی با کیفیتی است که در استان های مختلف کشور عزیزمان به فروش می رسد اما بهترین نوع آن در شهر زیبای نصف جهان، اصفهان تولید و توزیع می شود.

خرید میناکاری 

برای خرید این محصول لازم نیست به شهر اصفهان سفر کنید تا از میناکاری و صنایع دستی این شهر خرید حضوری فرمایید. فقط لازم است برای خرید میناکاری به سایت اینترنی فروشگاه تکسبد مراجعه نموده و محصول زیبای خود را سفارش دهید.

 

 

مینا کاری

 

 

این محصول که با طرح های مختلف و متنوع در اصفهان تولید می شود نه تنها در کشور خودمان بلکه به کشور های دیگر هم صادر می شود.

میناکاری اصل 

در اصفهان این صنایع دستی به عنوان یکی از بهترین صنایع دستی و سوغات برای توریست هایی که از کشور های مختلف به اصفهان سفر کرده اند تا از دیدنی های این شهر زیبا بیگزند نمانند، به حساب می آید. در فرهنگ های مختلف می توان از میناکاری معانی بسیار زیادی را در کتاب ها استخراج کرد اما در فرهنگ دهخدا میناکاری را به معنای رنگ آمزی بر روی فلزات گرانبها مثل مس و طلا و ... می نامند که بعد از رنگ آمیزی آن را پخته و به اصتلاح لاآب دهند.

 

 

 

قاب میناکاری

 

میناکاری در شهر های مختلف ایران به تولید می رسند که در این میان شهر هایی همچون همدان و اصفهان زبان زد هستند که در این میان اصفهان بهتر و با کیفیت تر است. 

قندان میناکاری 

لغت میناکاری از مینا به رنگ آبی آسمان گرفته شده که قدمتی در حدود 5000 هزار سال دارد که تا کنون این هنر ارزشمند نزد ایرانیان زنده مانده است.

میناکاری قندان 

حتی در قدیم الایام هم منبعی برای درآمد و فروش آثار دستی به شمار می رفته که تا کنون نیز این امر باعث ایجاد کار آفرینی در حوزه ی صنایع و میناکاری با ماهی سه بعدی صنایع دستی شده است.

 

قاب مینا کاری

 

با خريد ميناكاري در فروشگاه اینترنتی تکسبد به هنر ایرانی و حمایت ایرانی نیز سلامی دوباره کنیم.

 میناکاری و خرید


برای مشاهده و خرید انواع قاب و ظروف میناکاری اصفهان بر روی دکمه زیر کلیک نمایید

اطلاعات بیشتر و خرید


این فروشگاه توسط فروشگاه ساز پروفی طراحی و اجرا گردیده است